McDonald's Nederland

De bekendste letter (de grote gele M) en nog steeds een van de grootste succesformules ter wereld. McDonald’s was een van de eerste bedrijven die de inzet van marketingcampagnes optimaal wist te benutten. Een ijzersterk merk, waar veel mensen zich betrokken bij voelen. Wij zijn sinds 2018 preferred supplier voor McDonald’s Nederland (en hier zijn we best een beetje trots op)!

ONZE RELATIE

Voor McDonald’s Nederland zijn wij het centrale aanspreekpunt voor de productie van alle landelijke marketingmaterialen. Een waanzinnige klant met een omvangrijke vraag. Ons doel: adviseren, regisseren en ontzorgen, zodat de klant nooit voor verrassingen komt te staan en zich op andere zaken kan focussen.

ONS WERK

Maandelijks verzorgen wij de POS-pakketten voor de landelijke promoties van alle McDonald’s restaurants in Nederland. Van de technische documentcontrole en kleurproeven tot projectbegeleiding, productie en verpakking op restaurantniveau. Hierin zijn we extreem nauwkeurig. Je ziet ons werk onder andere terug in abri’s, totems, lichtbakvisuals, magneetborden en posters in en rondom de restaurants. Een breed aanbod aan materialen, altijd voorzien van de juiste aandacht en kwaliteit.

YOU BIN IT, YOU WIN IT

Als grootste restaurantketen van Nederland zet McDonald's zich dagelijks in om zo veel mogelijk afval in te zamelen, zodat dit op de jusite manier gerecycled kan worden. Helaas is er nog een klein aantal gasten dat afval niet in een afvalbak gooit, maar op straat. De McDonald's Crew doet er ontzettend veel aan om dit zwerfafval op te ruimen. Om ze daarbij te helpen, pakt McDonald's dit in 2020 grootser aan dan ooit, met de eerste landelijke campagne over zwerfafval.


Vanaf 10 januari is de landelijke campagne 'You Bin It, You Win It' live. Op de McDonald's manier: goed gedrag wordt beloond. Gasten worden gestimuleerd om hun afval netjes weg te gooien, waarmee ze ook nog eens kans maken op fantastische prijzen. Kortom: samen meer doen voor minder afval!

DE ROL VAN SAMPLONIUS

Samplonius, preferred supplier van McDonald's Nederland, dacht mee over de uitvoering van deze activatie en verzorgde de productie van o.a. de spectaculaire actie-afvalbak inclusief verpakking en distributie naar 175 restaurants over heel Nederland. Daarnaast leverden wij foto's voor een spot-on handleiding, want de perfecte executie van een activatie valt of staat bij de jusite inzet van de promotiematerialen.

WIST JE DAT...

We onlangs van McDonald’s Nederland een taart ontvingen voor de perfecte executie van de Maestro BBQ-campagne (met maar liefst 20 verschillende items aan 244 restaurants). Mede dankzij onze strenge in- en externe controles was deze campagne een groot succes. Kwaliteit, dat proef je.

profile-image
OOK OP ZOEK NAAR EEN PARTIJ WAAR JE TAART HEEN KUNT STUREN?
Erik Samplonius helpt je graag verder!

profile-image

Erik Samplonius
010 5111005
erik@samplonius.nl